سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹

اخبار

مدافعان سلامت در اوج افتخار

شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امرز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، این روزها و همزمان با اکثر بیمارستان های کشور ، کادر درمانی  بیمارستان ‌شهید ایرانپور امیدیه در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا بوده و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

سفیدپوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات،باز هم دست از تلاش و کوشش بر نداشته اند .

در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز رویی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و یا واکسن دائمی برای مقابله با آن عاجز مانده است مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنانشان عیان می‌کنند.

امروز ما به عنوان فردی از جامعه با رعایت مسائل بهداشتی قدرشناس خدمات کادر درمانی باشیم و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌ و گویای این سختی‌ها و خدمات تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌ به‌ دست می‌شود.

ضمن تشکر از خدمات شبانه‌روزی کادردرمان ، صحت و سلامت را برای این قشر کشور و شفای عاجل همه بیماران را از خدای متعال خواستاریم.


خبر

خبر
2
خبر
خبر

خبر خبر

خبر

خبر

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۱۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید